divendres, 13 de juliol de 2012

Muses, veniu a mi!

És curiós això de voler escriure en un blog, però no saber què explicar, i és que, de fet, no crec que hi hagi gaires coses interessants a explicar-vos... Això em recorda molt a una amiga meva, la Carmesina.

La conec des de fa un parell d'anys, a ella i al seu acompanyant, el senyor Gat Negre.

Us dono la seva "targeta de visita" per si us bé de gust conèixer-la: la Carmesina és una nena que viuen un món on han desaparegut els colors, és una artista amb els llapis de colors i les aquarel·les! 
Ens capbussa en uns relats breus per a adults amb l'esperit dels infants. "Ah, perfecte! Quin és el problema??" direu. 

El problema és que la Carmesina creix i és incapaç de crear cap dibuix...amb el que ella havia sigut!!

En fí, que em trobo com la Carmesina, buscant les meves muses, a veure si m'inspiren!







(Mireu-vos aquests contes, les il·lustracions són una meravella).

    

(También hay versión en castellano: "Los colores olvidados" y "La inspiración dormida")




Petons, 
Laia

1 comentari: