dijous, 3 de gener de 2013

Avui us presento la Victòria:




El llenguatge secret de les flors és un dels regals que em van fer els nens i nenes, mares i pares de l'escola al final del curs passat. 

És una novel·la difícil de definir... sense fer cap spoiler, per què al principi em va costar una mica entendre què m'estava explicant, però de seguida vaig connectar amb la protagonista. 

La Victòria és una jove, que ha tingut una vida complicada, però que té un talent especial per parlar mitjançant les flors. Recorda el significat de cadascuna d'elles i només elles li donen vida.

Tota la novel·la gira al voltant d'aquesta noieta, de com creix física, emocional i socialment. Tot i que jo no sóc gens mística, ni crec que les flors, els minerals, colors... tinguin significats especials, en aquest cas, són una excusa per entendre la Victòria i tot el que li passa.

Us la recomano totalment, si voleu anar a comprar el llibre o descarregar-lo digitalment, aquestes són les dades de la resenya:


Títol: El llenguatge secret de les flors (The language of flowers)
Autora: Vanessa Diffenbaugh
Edicions 62
Estic sola com la rosa blanca.
Com l'espígol, desconfio.
La meva veu són les flors. 

Espero que us agradi tant com a mi!

Petons, Laia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada