divendres, 5 d’abril de 2013

Bosses de cotó i puntura de roba

Entrem a la recta final de l'embaràs, ens queda menys d'un mes!!!!

I ja tenim les bosses de l'hospial preparades pel gran moment i mireu quines bossetes més maques li he pintat:



Aquesta és la més petita. Hi hem posat els mitjonets i el xumet. El xumet!! Quin gran invent!!!


En aquesta bosseta hem guardat els pitets i unes sabatetes. Quina tonteria això de les sabatetes, no? Però és que són taaaaaan maques...!!












Aquesta tan xula és on hi ha les primeres robes del nen. Un traje de color groc més divertit!!!
Les samarretetes de fil i les granotes.
Quin vocabulari més raro, fins que no m'hi he trobat en el món dels nou-nats no tenia ni idea de què volia dir cada cosa...







I aquesta, que és la més gran, és per a les meves coses... que tampoc no cal que us expliqui què hi posarem a dins.




Espero que us agradin, jo he quedat molt contenta dels resultats i que us animeu a fer-ho! És súper fàcil i relaxa moltíssim!!!! 


Laia












4 comentaris:

  1. Ho has pintat tu? jo les vull veure en "vivo y en directo", espero poder tenir un moment per venir-vos a veure.
    Petonsss

    ResponElimina
  2. Són precioses!
    Em podries dir on has comprat les bosses?

    ResponElimina
  3. Gràcies!!
    Doncs mira, les vaig treure amb punts de la Caixa... jejej però suposo que en botigues de llar o merceries en deuen vendre, no ho sé :-S

    ResponElimina