dijous, 11 de setembre de 2014

Bona diada (a tothom??)

Bona diada, catalans!!!!!

Ep, no, rectifico: bona diada, catalans independentistes!!!! Ara sí.

El dia de l'11 de setembre està deixant de ser un dia de record històric i s'està convertint en un dia polític, i per tant, un dia d'uns quants o uns pocs (no ho sé), però no de tots. 

A mi això dels dies nacionals me l'ha bufat bastant sempre, tant l'11 de setembre com el 12 d'octubre. Tant me fa, jo he nascut aquí com podria haver nascut allà, és una qüestió que jo no he decidit i que per tant no puc fer-la meva.

Avui veient TV3 (em guardo el que penso per a mi d'aquesta cadena) feia la retransmissió en directe de les ofrenes a Casanovas (que no sé ben bé qui és, i possiblement molta gent tampoc). Doncs bé, ha sortit un partit (PxC) a portar flors i la gent els ha xiulat.
Jo no els he votat mai i no tinc idea de votar-los mai, em sembla un partit polític amb moltes connotacions poc humanes, però avui hi eren, i avui han portat una ofrena. I els han xiulat, per què no volen la independència. Em sembla trist. 
Evidentment, PP i altres partits ja no hi van, per què per anar i que els xiulin, passen, normal. 

El que vull dir és que el lema: "El país de tots" no és cert. És el país d'uns quants, però no de tots, per què si dius que a tu la independència no et motiva, no ets un bon català, no ets un català de veritat.

I com vaig dir en el post de l'any passat, sembla que tots els catalans de veritat han de ser Independentistes + del barça + idolatrar TV3. Doncs no, no tots els catalans som així.

No m'agrada que em diguin què és el que he de pensar, què és el que he de fer, com he d'actuar amb els espanyols i que em recordin lo fatal que ens tracten aquí i fora.
No hi estic d'acord.

No em sembla correcte que diguin que estem igual que fa 100 anys. No, per què fa 100 anys et detenien si parlaves en català al carrer, i que jo sàpiga ara això no és legal. Que algun subnormal et pot dir qualsevol cosa, sí, però de subnormals n'hi ha a totes dues bandes. 

No hi entenc de política, m'agradaria però no ho controlo, però per altra banda crec que realment hi ha un debat al carrer, és evident i que els polítics no estan fent el possible per solucionar-lo.
I ep, que representació al Parlament n'hi ha de tots els colors, això és democràcia. 

No dubteu que el senyor Mas està allargant el tema de consulta i independència per tapar tots els altres problemes: ei, que no tenim mestres per què no els surt dels collons cobrir baixes i tanquen hospitals pel mateix motiu.

En fi, que a mi l'argument "Espanya ens roba" no em val. Per què a mi el senyor Pujol també m'ha robat i la gent que està a l'atur també "em roba" per què em foten unes hòsties a la nòmina que és per cagar-se a sobre, ah, i l'ex-director del meu centre, un tio català i amb estudis també ha robat a les famílies de l'escola. De lladres n'hi ha per tot arreu.

Després del rotllo, i com a opinió purament personal, penso que hauríem de canviar de nom el dia 11 de setembre. Que cadascú li digui com vulgui, o no, millor esperem que l'ANC en digui com l'hem d'anomenar. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada